Hari Sayyidatina Khadijah (HSK)

Hari Sayyidatina Khadijah (HSK)

Hari Sayyidatina Khadijah atau sebutan ringkasnya HSK ini banyak bagi kenangan manis kepada Cik Long secara peribadi. Terutamanya HSK tahun 2016. Walaupun ini ianya berlangsung selama 5 hari 4 malam ianya membuatkan Cik Long dan tim Cik Long selama 5 bulan tidur tak lena… makan tak kenyang… mandi tak basah… Tidur di lantai pejabat berhari-hari …

Awet muda

Semalam Cik Long pergi berjumpa dengan sahabat lama yang selalu juga Cik Long dapatkan nasihat kerana banyak sangat persamaan antara kami. Cuma umur kami jauh beza yang amat, Kak Intan bagitahu dia dah 51 tahun tahun ni. Langsung tak nampak tua dengan 9 orang anak yang sudah meningkat dewasa. Banyak jugak tips yang Cik Long …

Promosi Vivix

Promo vivix berbaki 3 hari lagi. Bakal ibu berpantang pun ada yang dah risik nak beli. Maklumlah, ada yang nak berpantang sendiri. Nak kekal cergas dan mempercepatkan baik pulih kesihatan tubuh 😊 Nak tanya tentang Vivix dengan harga promo dan penjimatan berganda? ⤵http://CikLongYani.wasap.my

Kad masuk ke Sidang DUN Kelantan

Beginilah rupanya kad kebenaran untuk masuk ke Sidang Dewan Undangan Negeri Kelantan. Permohonan kebenaran untuk masuk hendaklah dibuat secara bertulis. Biasanya Cik Long dapat masuk dengan hanya menunjukkan kad kakitangan tetapi kebetulan NGO yang Cik Long sertai ada buat permohonan untuk masuk mendengar perbahasan Sidang DUN, mereka terlupa yang Cik Long dapat masuk secara automatik …

Vivix untuk ibu berpantang

Ini ler kandungan #vivix tu. Semuanya dari buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan. Anggur yang besar tu mahal weih.. Sebab tinggi antioksidan. Saiznya kira-kira sebesar bola golf satu biji. 😁 Vivix ni sesuai untuk ibu yang berpantang. Sebab, vivix bertindak sebagai pembaik pulih sel-sel. Luka bersalin cepat sembuh. Badan pun segar dan bertenaga je. Puas hati la berpantang …